بروکنر همگام با برترین تکمیل‌کننده گواتمالا

تکسپاسا (Texpasa) یک تجارت خانوادگی است که ریشه های آن به سال ۱۹۷۸ باز می گردد و با گذر زمان این بنگاه اقتصادی به یک شرکت پیشرفته، متخصص در زمینه بافندگی، رنگرزی و تکمیل، تبدیل شده است. علاوه بر اولین کارخانه خود در شهر گواتمالا، تکسپاسا دومین کارخانه خود را در سال ۲۰۲۰ در پارک صنعتی میچاتویا در پالین تکمیل کرد که دارای امکانات بافندگی، رنگرزی و تکمیل است. اکنون، کارخانه اصلی به همراه استنترهای بروکنر، که اولین آنها از سال ۲۰۰۷ در حال فعالیت است، با حمایت تکنسین‌های این شرکت ماشین‌سازی به پالین منتقل می شوند.

دیوید فرانکو، مدیر تعمیر و نگهداری تکسپاسا، از حمایت تیم پشتیبانی فنی ابراز خرسندی نمود و گفت: «بروکنر علاوه بر ساخت ماشین‌های باکیفیت، به نحو احسن آماده ارائه خدمات پس از فروش است و ما از زمان خرید اولین استنتر خود شاهد این امر بودیم. پشتیبانی در حین جابجایی ماشین‌آلات از گواتمالا سیتی تا پالین همچنین به ما نشان می‌دهد که بروکنر یک شریک خدماتی است که می توانیم حتی در صورت چالش های بزرگ به آن اعتماد کنیم. اجزای دستگاه‌ها با دقت باز شده و با پشتیبانی بروکنر بسته بندی شدند. انتقال آن‌ها به خوبی انجام گرفت و در حال حاضر ماشین‌آلات در حال مونتاژ مجدد هستند تا بدون هیچ مشکلی به بهره برداری برسند.»

در مجموع هفت دستگاه استنتر بروکنر از آغاز سال ۲۰۲۴ در کارخانه میچاتویا فعال خواهند شد. آخرین استنتر POWER-FRAME با ۱۰ محفظه در سال ۲۰۲۲ به بهره برداری رسید. جریان هوا در سیستم گرمایش و تهویه در هر ۱.۵ متر تغییر جهت داده تا ورود هوا کاملاً یکنواخت انجام شود، یعنی مقدار هوا و توزیع دما بسیار همگن در کل عرض پارچه صورت بگیرد. این امر منجر به افزایش بازدهی زمان خشک شدن و کنترل فرآیند بر اساس نوع پارچه می‌گردد که بویژه برای پارچه‌های لباس‌های ورزشی بسیار مهم است. زنجیرهای مقاوم و با هزینه نگهداری پایین، در کنار دیگر ویژگی‌های این دستگاه، طول عمر و استهلاک کمتر را تضمین می‌کند. انواع تکمیل در این ماشین قابل تکرار بوده و از خشک شدن بیش از حد پارچه در هنگام توقف ماشین توسط سیستم بای پس هوا جلوگیری می‌شود. حداقل تلفات فشار هوا و عایق‌بندی بهینه منجر به کمترین مصرف انرژی الکتریکی و حرارتی ممکن و در نتیجه کاهش هزینه های تولید می‌گردد.

پایداری از جنبه‌های گوناگونی برای تکسپاسا مهم است. این شرکت از انرژی‌های سبز و تجدیدپذیر مانند فتوولتائیک و توده‌های زیستی استفاده می‌کند و به منظور کاهش تاثیرات آزادسازی CO۲ با همراهی شرکای خود اقدام به کاشت ۶۰۰۰۰ اصله درخت نموده‌است. در این راستا، همچنین، مرکز تصفیه فاضلاب با ظرفیت تصفیه ۱۰۰ متر مکعب آب در ساعت با درجه خلوص بالا در حال فعالیت است.

فرانسیسکو سولارس، مدیر داخلی و مدیرعامل این شرکت بیان داشت: «کیفیت پارچه‌های خروجی تکمیل شده عالی برآورد شده و استنترها با بهره‌وری انرژی و هزینه‌های تولید کمتر قادر به برطرف کردن خواسته ما، مبنی بر پایبندی به اصول پایداری، هستند. ما بسیار قدردان بروکنر هستیم که در کنار ما به عنوان یک تامین‌کننده نوآور خطوط تکمیل نساجی قدم برمی‌دارد». رجینا بروکنر، مدیر عامل این شرکت، نیز با ابراز خرسندی از این همکاری بیان داشت: «به عنوان یک شرکت خانوادگی سنتی و بسیار نوآور، ما اهمیت زیادی به پایداری هم در تاسیسات تولیدی و هم در محصولاتمان می دهیم. تکسپاسا در زمره بهترین شرکت‎های فعال در این حوزه است و به خوبی نشان داده است که چگونه سرمایه گذاری بر روی آینده، پایداری و حفاظت از محیط زیست در حین افزایش بهره‌وری می توانند دست به دست هم دهند.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.