ایرانتکس ۹۹

ایرانتکس ۹۹ با وجود همه‌ی محدودیتهای کرونایی با استقبال خوبی برگزار شد و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و قطعات صنایع نساجی ایران به نوبه‌ی خود از برگزارکنندگان آن تشکر ویژه می‌نماید. حضور بیش از ده شرکت عضو این انجمن در این رویداد بین‌المللی و استقبال صاحبان صنایع از ماشین‌آلات و قطعات ساخت داخل باعث دلگرمی و رونق هر چه بیشتر صنعت ساخت داخل در حوزه نساجی، فرش و پوشاک است.
بر همین اساس بسیاری از شرکتهای مطرح و مهم فعال در بخش بازرگانی ماشین‌آلات نساجی نیز علاقمند به بخش تولید شده‌اند و آمادگی خود را برای توسعه بخش تولید ماشین‌آلات و قطعات و انجام امور صادراتی آن اعلام نموده‌اند که اقدام مهم و سازنده ایشان با تقدیر سازندگان ماشین‌آلات مواجه شد.
نکته‌ی مهم و قابل توجه وجود ایتمای ۲۰۲۳ است که اگر هماهنگی‌ها و همکاری‌های لازم بین دو بخش تولید و بازرگانی صورت پذیرد می‌توان شاهد موفقیت بزرگی برای صنعت ماشین‌سازی ایران در این نمایشگاه استراتژیک بود. چرا که تجربه بازرگانی و راه‌های دورزدن تحریم که در بخش بازرگانی ماشین‌آلات وجود دارد دست به دست تولید و تکنولوژی بومی می‌دهد و بردی بلندمدت را نصیب کشور می‌نماید. آورده‌ای که مسیر تبدیل علم به ثروت است و دولت نیز هیچ دخالتی در آن ندارد؛ پایه‌اش دانش و تجربه است و حاصلش استقلال اقتصادی و اعتبار بین‌المللی.
امید می‌رود که ماشین‌سازان عزیز کشور این فرصت را مغتنم شمرده و دست یاری بازرگانان معتبر ایرانی را در حوزه صادرات به گرمی بفشارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.