ACIMIT: پرچمدار ایتالیایی ایتما ۲۰۲۳

نوزدهمین دوره ایتما موفقیت بزرگی برای تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیایی به شمار رفت.
الکس زوکی، رئیس انجمن ماشین‌سازی ماشین آلات نساجی ایتالیا، در این باره خاطرنشان کرد:«بازدیدکنندگان و غرفه‌داران که از مشاهده پویایی صنعت ماشین آلات نساجی جهانی و بویژه صنعت ماشین‌سازی ایتالیا در این رویداد بسیار خرسند هستند.»
وی در ادامه افزود: «ایتما بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یک رویداد تاثیرگذار در صنعت نساجی تثبیت کرد که علاوه بر حضور پرشور شرکت‌کنندگان، گزارشات آماری نیز آن را تایید می‌کنند. تا آنجا که به کشور ما مربوط می شود، تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان گواه بر سرزندگی کل زنجیره تامین پارچه در کشور ماست. موفقیت ایتالیا، هم از نظر حضور بازدیدکنندگان و هم از نظر معاملات تجاری انجام شده در طول نمایشگاه، نتیجه تعهد تولیدکنندگان و حمایت فعالان صنعت نساجی در کنار وزارت امور خارجه و همکاری های بین المللی و آژانس تجارت ایتالیا بوده است.»
در این دوره از ایتما شرکت‌های ایتالیایی نیز در راستای اهداف تعیین شده قدم برداشته و به ارائه راه‌حل‌هایی برای تولید پایدارتر، صرفه‌جویی در مصرف آب، انرژی و مواد خام، پرداختند.
پایداری همچنین تمرکز اصلی کنفرانس مطبوعاتی ACIMIT بود که در آن جایزه برچسب سبز ACIMIT به دو تولیدکننده ایتالیایی پافاسیستمز Pafasystem S.r.l و برازولی Brazzoli S.r.l. که از متعهدترین اعضای ACIMIT در زمینه کاهش میزان کربن هستند، اختصاص یافت.
در خاتمه رویداد، زوکی اظهار داشت: «ایتمای ۲۰۲۳ با پیامی که منتقل می‌کند، به یاد می‌ماند، زیرا غرفه‌داران نوآوری‌های بسیاری در بخش فناوری‌های مربوط به صنعت را با تمرکز بر پایداری و اتوماسیون فرآیندهای تولید ارائه کردند و پایداری و دیجیتالی شدن دو عامل مهم در موفقیت کل زنجیره تامین نساجی در آینده خواهند بود و من مطمئن هستم که در دوره بعدی ایتما که از ۱۶ تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۷ در هانوفر (آلمان) برگزار می شود شاهد پیشرفت های جدیدی خواهیم بود.»
انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا تقریباً شامل ۳۰۰ تولید کننده (با استخدام حدود ۱۳۰۰۰ نفر) است که ماشین آلات نساجی را به ارزش کلی حدود ۲.۷ میلیارد یورو تولید می کنند و از این میزان تولید حدود ۸۶٪ از آن صادر می شود. خلاقیت، فناوری پایدار و کیفیت، ویژگی هایی هستند که ماشین آلات نساجی ایتالیایی را به پیشتازان جهانی تبدیل کرده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.